Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.09 (22)
wyświetleń: 13464

Komentarze (48)

Screeny (8)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Dodaj screena/stylizację

Komentarze

Odśwież
Avatar andzelikatof
(Natasza)
3 maja, 17:45

dziwna troche
mało ciuchów i wryzor

Avatar lalamim
(Laura)
9 kwietnia, 15:25

takie dziwne troche

Avatar asikpol
(asia)
22 marca, 10:31

fajne
fajny scereen ale nie z tego

Avatar justi190
(justyna)
9 stycznia, 18:28

Gwiazdy roka żywioły ogień i woda :)

Avatar emilcia02
19 czerwca 2014, 16:47

Taka sobie :/ 3/5

Avatar olinek1
(Kuroi)
6 czerwca 2014, 18:27

git gra

Avatar laguna200
(Natalia)
30 marca 2013, 15:03

moje :)

Avatar melutas
23 stycznia 2014, 16:37

@laguna200: piękne

Avatar laguna200
(Natalia)
24 stycznia 2014, 08:28

@melutas: Dzięki :D

Avatar karolinaziarnik
14 września 2013, 10:53

FAJNA TO GRA DLATEGO PODOBNA JEST DO AMI I RAI Z SALIOR MOON

Avatar DerkaaXD123
27 listopada 2013, 19:41

@karolinaziarnik: Też lubisz Salior Moon?

Avatar karolinaziarnik
29 listopada 2013, 19:46

@DerkaaXD123: nie widaci ?

Avatar DerkaaXD123
30 listopada 2013, 08:26

@karolinaziarnik: widaci czy widać?

Avatar karolinaziarnik
30 listopada 2013, 11:08

@DerkaaXD123: widać

Avatar Anita85
Konto usunięte
31 stycznia 2013, 14:44

sory nie mam

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Anita85
Konto usunięte
28 listopada 2013, 13:49

@laguna200: jak ?????!!!!

Avatar laguna200
(Natalia)
28 listopada 2013, 16:07

Mówiłam nad backspace... i nie każdemu pisze tak samo - Prt sc.... innym piszę trochę inaczej... (też mam laptopa i co?)

Avatar natala1155
(Natalia)
Edytowano - 18 listopada 2013, 17:27

fajna gra :) i ta i ta ładna

Avatar Ametyst
4 września 2013, 16:56

ogień ładniejsza

Avatar Coletta123456
(Junko)
20 lipca 2013, 15:22

fajna

Avatar Coletta123456
(Junko)
20 lipca 2013, 15:32

@Coletta123456: screener

Avatar zuzialech
(Zuzanna)
15 lipca 2013, 09:14

no nawet fajna

Avatar Maureen
Konto usunięte
12 lipca 2013, 13:57

SAILOR MOON

Avatar weronika71122
(Weronika)
10 maja 2013, 21:24

:)

Avatar Anita85
Konto usunięte
29 kwietnia 2013, 20:32

dziękuje

Avatar mixer_orange
10 marca 2013, 01:35

nie podoba mi sie:(

Avatar natala1155
(Natalia)
25 lutego 2013, 13:24

ok

Avatar Anita23164
23 lutego 2013, 16:39

Moje ;) zrobiłam coś w stylu manga ale nie zabardzo mi się podoba ;(

Avatar Milka2012323
(Milenaƒƒ)
1 lutego 2013, 17:48

fajna

Avatar lolitka70
(martyna)
31 stycznia 2013, 20:10

4/5 mały wybór w ubraniach

Avatar Olga999
Konto usunięte
31 stycznia 2013, 19:05

sorry kolory i ja to bym raczej powiedziała że to jest ogień i lód a nie woda ale woda też może być

Avatar Olga999
Konto usunięte
31 stycznia 2013, 19:04

Te ostatnie buty u wody wyglądają podobnie jak te które noszą cheerleaderki z MH, tylko że inne koloty

Avatar Olga999
Konto usunięte
31 stycznia 2013, 19:01

Fajna

Avatar DarkAngell
(Iga)
31 stycznia 2013, 17:30

ale fajna ! na prawdę podoba mi się :)

Avatar smoczekpoczek123
(Gabriela)
31 stycznia 2013, 16:59

Ogień ma ładniejsze ubrania xD

Avatar Gabi231101x3
31 stycznia 2013, 14:52

Do ulu. ;]

Avatar Anita85
Konto usunięte
31 stycznia 2013, 14:43

super a to moja

Avatar Takita6
(Lilaxdarkangel)
31 stycznia 2013, 14:38

całkiem fajne

Avatar lwica15
(Wiktoria)
31 stycznia 2013, 13:20

fajne moja przyjaciółka wygląda jak ogień XD

Avatar marlenam460
(Marlena)
31 stycznia 2013, 10:15

super 5/5 ;3

Avatar iFrugo
(Olivia)
31 stycznia 2013, 09:12

5/5

Avatar bezczelnakoch
31 stycznia 2013, 08:50

Fajna
10\10

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Ogień i woda

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Ogień i woda
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Ubieranki":

Podgląd: Ubieranki

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (423)
Opis

Przed Tobą zadanie stworzenia dwóch laleczek reprezentujących dwa potężne żywioły. Jak według Ciebie powinny wyglądać laleczki przedstawiające żywioł ognia i wody?

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

Hity z naszych ubieranek