Logowanie rejestracja >

Login Hasło

nie możesz się zalogować?

Opis:

Przed Tobą ubieranka z ogromnymi możliwościami. Możesz w niej stworzyć znaną bohaterkę filmu fantasy czy też wspaniałego anioła. Możesz również pomieszać style i motywy, aby wykreować swoją idealną bohaterkę.

Sterowanie:

Myszka



Podobne ubieranki:

Wykreuj bohaterów mangi 2

Wykreuj bohaterów mangi 2

Zagrań: 32863

Ocena: 4.72 (48)

Kategoria: Makijaż

Tajna agentka

Zagrań: 56630

Ocena: 4.86 (75)

Kategoria: Moda

Bohaterka Disneya

Zagrań: 74181

Ocena: 4.85 (108)

Kategoria: Bajki

Kreowanie kucyka 2

Zagrań: 72029

Ocena: 4.54 (68)

Kategoria: Zwierzątko

Walentynkowe spotkanie

Walentynkowe spotkanie

Zagrań: 13223

Ocena: 4.39 (23)

Kategoria: Randki

Oceń ubierankę:

Zagrań: 32511Ulubiona: 131

Dodaj komentarz

Avatar Lucy_chan

Lucy_chan10 października, 20:49

Tak, jakoś zachciało mi się ją zrobić *-* Wie ktoś kto to jest i z jakiego anime ? :P

komentarz obrazkowy
Avatar Lucy_chan

Lucy_chan odpowiada na komentarz10 października, 21:01

@Lucy_chan: Plus jeszcze jedna z moich ulubionych postaci z tego samego anime :p

komentarz obrazkowy
Avatar Halphas

Halphas odpowiada na komentarz21 listopada, 16:01

@Lucy_chan: Asuna i Leafa. Mrr jak ja nie lubie siostry Kirito... ^.^

Avatar Lucy_chan

Lucy_chan odpowiada na komentarz21 listopada, 21:05

@Halphas: Heh, tak! ;D

Avatar Halphas

Halphas21 listopada, 16:25

Yohohoho

komentarz obrazkowy
Avatar Lajdjuleczka

Lajdjuleczka (Sandra)13 sierpnia, 13:56

Która najfajniejsza?:

komentarz obrazkowy
Avatar Lajdjuleczka

Lajdjuleczka (Sandra) odpowiada na komentarz19 października, 13:12

@andzelikatof: Super :)

Avatar Lajdjuleczka

Lajdjuleczka (Sandra) odpowiada na komentarz19 października, 13:13

@NieMaKota: Oki

Avatar Waylyn

Waylyn15 września, 10:18

Zgadnie ktoś? ;D

komentarz obrazkowy
Avatar Cleo248

Cleo248 (Katarzyna) odpowiada na komentarz6 października, 17:56

@Waylyn: Nooo, za**bisty jest :3

Avatar Waylyn

Waylyn odpowiada na komentarz13 października, 19:50

@Cleo248: Zgodzę się, jednak Ciel jest moim faworytem. ^^

Avatar iza54545

iza5454512 października, 14:23

hej nie chciało mi sie wstawiać tyle zdjęć więc wejdzcie jesli chcecie zobaczyć na YT na kanała Gamy w ubieraneczki

Avatar Cleo248

Cleo248 (Katarzyna)5 października, 17:29

Moje ze specjalnymi pozdro dla iza54545 za pokazanie mi butów xD

komentarz obrazkowy
Avatar iza54545

iza54545 odpowiada na komentarz6 października, 17:22

@Cleo248: dzienki

Avatar Cleo248

Cleo248 (Katarzyna) odpowiada na komentarz6 października, 17:24

@iza54545: Nie ma za co :3

Avatar Cleo248

Cleo248 (Katarzyna)5 października, 13:41

Wie ktoś gdzie są buty? Bo szukam, szukam i nie mogę znaleźć. xD

Avatar iza54545

iza54545 odpowiada na komentarz5 października, 17:16

@Cleo248: prosze

komentarz obrazkowy
Avatar Cleo248

Cleo248 (Katarzyna) odpowiada na komentarz5 października, 17:21

@iza54545: Dziękuję za pomoc. Chyba ślepa byłam, że nie widziałam xD

Avatar iza54545

iza54545 odpowiada na komentarz6 października, 17:21

@Cleo248: nie ma za co też czasem nie widze

Avatar Olciakicia

Olciakicia5 października, 17:23

to moja władczyni syren ∩( ・ω・)∩

komentarz obrazkowy
Avatar iza54545

iza545454 października, 15:36

a to moja fajna ?

komentarz obrazkowy
Avatar Majkka02

Majkka02 (Maja) odpowiada na komentarz4 października, 17:12

@iza54545: Bardzo fajna ! Podoba mi się kolorystyka i ogólnie,udało ci się : 3

Avatar DarkAngell

DarkAngell (Iga) odpowiada na komentarz4 października, 18:16

@iza54545: Jest bardzo ciekawa , po za tym uwielbiam taki niebieski kolorek ;3

Avatar iza54545

iza54545 odpowiada na komentarz5 października, 17:17

@Majkka02: dzienki

Avatar PaulaandPaula1

PaulaandPaula14 października, 15:59

5/5 :3

Avatar NieMaKota

NieMaKota (Alicja)15 września, 18:25

@Waylyn Hatsune Miku.

Avatar AbbeyBominable325

AbbeyBominable3256 sierpnia, 10:18

fajna gra i jak się robi screna?

Avatar kotul

kotul3 sierpnia, 14:37

MOJA LARA CROFT!!!!OCENIAJCIE PROSZĘ!!!!

komentarz obrazkowy
Avatar Martyna223

Martyna223 (Marti)14 lipca, 19:21

Uwielbiam przesadzać z dodatkami :)

komentarz obrazkowy
Avatar miko223

miko223 (Kamila)27 kwietnia, 20:53

Madame Red

komentarz obrazkowy
Avatar lola1990

lola1990 odpowiada na komentarz11 lipca, 16:12

@miko223: Bardzo podobna xd
Akurat oglądam Kuroshitsuji II ;)

Avatar miko223

miko223 (Kamila) odpowiada na komentarz13 lipca, 22:10

@lola1990: XD

Avatar Melody03

Melody0311 lipca, 13:48

Kto to? (Z creepypasty)

komentarz obrazkowy
Avatar draculora987

draculora987 (karolcia) odpowiada na komentarz11 lipca, 21:36

@Melody03: Jenna The Killer fajn postać <3

Avatar Melody03

Melody03 odpowiada na komentarz12 lipca, 22:40

@draculora987: Tak! Ale coś chyba źle napisałaś imię Ale wiem że chodzi ci o Jane the killer <3

Avatar Anashee

Anashee11 lipca, 18:36

Anadia:

komentarz obrazkowy
Avatar Anashee

Anashee odpowiada na komentarz11 lipca, 23:09

@Anashee: Anadia nr.2 :

komentarz obrazkowy
Avatar Anashee

Anashee odpowiada na komentarz11 lipca, 23:28

@Anashee: Anadia nr.3 :

komentarz obrazkowy
Avatar Anashee

Anashee odpowiada na komentarz11 lipca, 23:41

@Anashee: Anadia nr.4 :

komentarz obrazkowy
Avatar SweetieBelle

SweetieBelle (Zuza)3 lipca, 19:08

Moje postacie fantasy
Ostatnia jest niewidoma XD

komentarz obrazkowy
Avatar Perle

Konto usunięte odpowiada na komentarz5 lipca, 11:03

@SweetieBelle: 1 jest fajna.

Avatar Anashee

Anashee odpowiada na komentarz11 lipca, 22:58

@SweetieBelle: Najbardziej podoba mi się nr. 3... Przez te oczy wygląda tak ślicznie i tajemniczo... Ma w sobie pewien urok.

Avatar martyskaksa

martyskaksa (Maryna)8 lipca, 21:43

bardzo fajna

Avatar claryfray

claryfray20 czerwca, 16:02

clary fray z darów anioła

komentarz obrazkowy
Avatar miko223

miko223 (Kamila)11 czerwca, 19:10

moja

komentarz obrazkowy
Avatar Nielubiana

Nielubiana (Karolcia)3 czerwca, 17:39

Ja, jako Księżniczka Wampirów. <3

komentarz obrazkowy
Avatar WerciaSweet

WerciaSweet11 maja, 01:42

Moja :)

komentarz obrazkowy
Avatar karo123454321

Konto usunięte3 maja, 20:30

To ja w grupie "Fantastyka i magia". :))

komentarz obrazkowy
Avatar plusacek

plusacek1 maja, 19:48

Mój Wampir :P

komentarz obrazkowy
Avatar wiki2330

wiki2330 (Wiktoria)11 lutego, 19:57

moje, nie wyszło mi :/

komentarz obrazkowy
Avatar Madeline912

Konto usunięte odpowiada na komentarz1 marca, 20:26

@wiki2330: No co ty?! Jest bardzo ładna :)

Avatar DarkAngell

DarkAngell (Iga) odpowiada na komentarz30 kwietnia, 14:19

@wiki2330: Jak nie wyszło to po co dodajesz ? XD nie no ładna jest

Avatar Paulina209

Paulina209 (PaulinaAlex)1 kwietnia, 11:40

czemu się nie ładuje

Avatar biber

biber odpowiada na komentarz29 kwietnia, 19:58

@Paulina209: czemu

Avatar biber

biber odpowiada na komentarz29 kwietnia, 19:59

@Paulina209: super gra

Avatar RozowaLandryna

RozowaLandryna (Dorota)16 kwietnia, 22:39

Wspaniała ubieranka. 10/10!

komentarz obrazkowy
Avatar Ashleyx

Ashleyx (Natalcia)8 kwietnia, 17:36

moje

komentarz obrazkowy
Avatar kas12345kas

kas12345kas (Katarzyna)9 marca, 17:25

Kobieta ze stali *-* nie wyszło

komentarz obrazkowy
Avatar Madeline912

Konto usunięte1 marca, 20:24

Lodowa elfka

komentarz obrazkowy
Avatar Sakura543

Sakura543 (Kasia)1 marca, 00:11

Lubię takie gierki! Więcej takich proszę ♥

Avatar GreenTea

GreenTea28 lutego, 13:10

Moja. :3

komentarz obrazkowy
Avatar kostucha

kostucha (aga)23 stycznia, 23:59

moje, która naj?

komentarz obrazkowy
Avatar Sakura543

Sakura543 (Kasia) odpowiada na komentarz24 lutego, 20:10

@kostucha: Wszystkie fajnie zrobiłas moim zdaniem

Avatar kostucha

kostucha (aga) odpowiada na komentarz26 lutego, 13:57

@Sakura543: dzięki

Avatar Sakura543

Sakura543 (Kasia)24 lutego, 20:04

Za dużo ubrań^_^ Nie mogę się zdecydować

Avatar Ashleyx

Ashleyx (Natalcia)21 lutego, 18:40, edytowany

główna bohaterka książki, którą piszę :D (powinna jeszcze mieć pistolet i katanę). Oceniajcie.

komentarz obrazkowy
Avatar DarkElfka

Konto usunięte26 stycznia, 21:24

Cyberpunk zawsze spoko :_:

komentarz obrazkowy
Avatar wiki2330

wiki2330 (Wiktoria) odpowiada na komentarz11 lutego, 19:40

superowa ! :)

Avatar spadka

spadka10 lutego, 19:47

Super zrobiłam chyba 5 dziewczyn.

Avatar JuliaMH

JuliaMH (Julia)8 lutego, 17:33

fajna

Avatar Avie969

Avie969 (Weronika)29 stycznia, 12:58

Super gra! Oto moja:

komentarz obrazkowy

Ajax loader
Wczytywanie...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.