Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.72 (48)
wyświetleń: 29275

Komentarze (79)

Screeny (26)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Dodaj screena/stylizację

Komentarze

Odśwież
Avatar Dolly
3 maja, 16:06

Całkiem fajna gra, ale nie ma kapeluszy :(

Avatar ewelina0990
4 kwietnia, 19:59

piękna

Avatar stefani123
26 marca, 13:37

fajna 10/10 i do lulu

Avatar NeoDoll
1 grudnia 2014, 20:19

Moja. ^^ Trochę taka monotonna, no bo nie było odpowiedniej sukienki. T^T

Avatar kotul
26 czerwca 2014, 20:52

Dawno temu,w ubogiej izdebce,żyła skromna,niepozorna dziewczyna(1).Ale pewnego dnia ludzie ją wyśmiali,gdyż była prosta i biedna,Wtedy coś w niej pękło.Postanowiła się zemścić,poszła więc do czarodziejki(2)prosząc o dar czarnej magii.Jedynym wyjściem była zamiana w czarownicę.Nastąpił w niej niepokój,pierwszy od czasu przysięgi zemsty(3).Jednak zaraz się uspokoiła,-postanowione,to postanowione-pomyślała.I zaczęła się ceremonia(4).Ale nie poszło po myśli.Czarodziejka została rozproszona i dziewczyna za swą niegodziwość i upór zmarła.96% osób,które czytały tą wiadomość zostały nawiedzone przez niedoczekaną duszę dziewczyny.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar wani150
17 października 2014, 22:17

@kotul: powiedziałam siorze i jak czarny kot przylazł który nas prześladuje to myślała że to duch i krzykneła nie zabijaj! zabij wanesse i jej mame!!!(wanessa to ja tak głupie mam imie wiem)

Avatar kotul
19 października 2014, 10:39

@wani150: nieźle.

Avatar SamurajSonia
(Sonia)
16 października 2011, 09:31

O świetna zrobiłam siebie XDDDD

Avatar wani150
17 października 2014, 22:31

@SamurajSonia: pikna :D

Avatar wani150
17 października 2014, 22:14

@KontoUsunięte: dołącze

Avatar iFrugo
(Olivia)
2 października 2014, 14:16

5/5 i do ulu . ;3

Avatar julia2055
(Julia)
9 września 2014, 18:54

moje

Avatar Waylyn
26 sierpnia 2014, 11:49

Ja jako wiedźma.

Avatar Dementorka
(Natalia)
4 sierpnia 2014, 17:07

Bellatriks Lestrange

Avatar dreamer07
(Alicja)
29 czerwca 2014, 13:51

współczesna wiedźma :3

Avatar Nielubiana
Konto usunięte
2 czerwca 2014, 20:59

Ja jako ktoś z tytułu, oraz ktoś kogo kocham. Domyślasz się? To znaczy, że jesteś mądry. ;P

Avatar karo123454321
Konto usunięte
22 kwietnia 2014, 18:39

Oto moja wiedźma. :)) P.S. Zastanawiam się czy nie stworzyć grupy w której będę pisała różne fantastyczne książki i inne fantastyczne rzeczy (i członkowie oczywiście też będą mogli pisać), ale teraz pytanie czy ktoś będzie chciał w niej być i czy będzie chciał czytać te książki. Jeśli jesteś zainteresowany\ zainteresowana napisz do mnie. :) Bo jeżeli nikt się nie zgłosi to grupa nie powstanie. :(

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar karo123454321
Konto usunięte
29 maja 2014, 16:02

Zajrzę. =)

Avatar Venus126Ola
Konto usunięte
29 maja 2014, 16:02

SPOKO

Avatar white_angel6900
5 maja 2014, 07:55

bellatrix

Avatar plusacek
(Charlotte)
3 maja 2014, 19:49

Panienka Sharon :3

Avatar wiktoriat2002
(Wiktoria)
22 kwietnia 2014, 21:29

Czemu pada deszcz?

Avatar alexandra123
8 marca 2014, 18:01

uwielbiam gry z tej serii

Avatar shenaannie
10 listopada 2013, 23:48

5/5 fajna gra

Avatar Megumi
6 listopada 2013, 11:02

fajna

Avatar DajanaStars
(Dajana)
31 października 2013, 21:30

jaka muza ;)

Avatar ToriXD
(Klara)
13 stycznia 2012, 18:25

Kocham tą serie :)

Avatar kicia2003
(dominika)
17 października 2013, 18:06

@ToriXD:
ja też
aaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bliżniaczki

Avatar kicia2003
(dominika)
17 października 2013, 18:04

extra gra

Avatar kicia2003
(dominika)
17 października 2013, 17:58

fajna muza

Avatar MKwiat
(Marika)
20 czerwca 2013, 16:20

I jeszcze jedna.

Avatar MKwiat
(Marika)
20 czerwca 2013, 16:11

Moja wiedźma.

Avatar Ciotka_Shellma
21 marca 2013, 21:32

Fajna c:

Avatar Aleks12
Konto usunięte
5 stycznia 2013, 17:48

Fajna gra i super piosenka taka strasza 100/100

Avatar Creative12
(Sylwia)
11 lutego 2013, 10:36

dzięki , zapisujesz swój obrazek a potem naciskasz na samym dole pod komem dołącz screena no i dodajesz a potem dodaj komentarz

Avatar Aleks12
Konto usunięte
14 lutego 2013, 20:21

@Creative12: A ja cie o coś pytałam wiem jak się robi screeny

Avatar Creative12
(Sylwia)
9 marca 2013, 19:24

oj sory pomyliłam cię z diament678

Avatar Olga999
Konto usunięte
10 lutego 2013, 14:23

Sorry jeszcze screen

Avatar Olga999
Konto usunięte
10 lutego 2013, 14:22

Straszna wersja dziewczynki z zapałkami...

Oceniajcie ;3

Avatar Creative12
(Sylwia)
7 grudnia 2012, 19:12

Superrrr 5/5 i do ulu

Avatar kostucha
(aga)
4 września 2012, 23:01

1/5 ,ubrania brzydkie, fryzury kiepskie, tło okropne. w suie denna

Avatar klaudusia0567890
2 września 2012, 11:52

supcio

Avatar deleted-143869
Konto usunięte
22 sierpnia 2012, 14:40

Jak wam się podoba moje.
Gra super :P

Avatar xWera
10 sierpnia 2012, 13:36

Ta piosenka jest przerażająca! :O Ale fajne więc 5/5. :)

Avatar alaskan
6 sierpnia 2012, 21:37

Mistrzostwo swiata ta gra

Avatar olaolivka
18 lipca 2012, 10:28

moi:
Wiedźma

Avatar karolina8903
17 lipca 2012, 10:11

Super uwielbiam gry z tej serii oczywiście do ulu

Avatar gabriela494
(Gabi)
27 czerwca 2012, 13:35

ale extra uwielbiam gry z tej serii

Avatar hubertnachyla1111
(hubert)
16 lipca 2012, 16:17

@gabriela494: ja tak samo

Avatar Adaaaaaa
(Ada)
9 czerwca 2012, 15:53

bistaa ♥

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Wiedźma

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Wiedźma
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Ubieranki":

Podgląd: Ubieranki

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Gorąco polecamy!

Dodaj nową grę Poczekalnia (466)
Opis

W tej ubierance masz okazję wykreować niezwykle piękną i zarazem złą wiedźmę, która lubi niszczyć szczęście innych. Dopasuj dla czarownicy ubiór i przedmioty czarnej magii.

Sterowanie

Myszka

Podobne ubieranki

W co grali inni w tym miesiącu