Salon dla pupili

Oceń:
4.65 (66)
wyświetleń: 49499

Komentarze (86)

Screeny (2)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Dodaj screena/stylizację

Komentarze

Odśwież
Avatar BrakPomyslu

23 stycznia, 21:35

Strasznie frustrujące xd. Na ogromną nudę polecam, ale po dłuższym czasie robi się nudne.

Avatar Myszpysz
(Karolina)

1 listopada 2017, 17:26

ciekawa :3. świetna by zabić nudę xDDDD

Avatar AniaCiastko
(ZABIORĘ)

2 września 2017, 16:15

Nie ma to jak uwięzić swoją siostre za kratami xD

Avatar AniaCiastko
(ZABIORĘ)

2 września 2017, 16:02

Ta muzyka xD

Avatar Dosia1122

5 lipca 2017, 12:21

XD #DIABEŁEK

Avatar Lolcia2017

1 lipca 2017, 16:28

Ach wspomnienia.....

Avatar
Konto usunięte

16 kwietnia 2016, 22:51

prosta i ciekawa gierka:P serdecznie polecam na zabicie czasu!C:

Avatar Kiciamiconia15

5 marca 2016, 07:39

kiedyś to wygrałam '-'

Avatar angela987

25 lutego 2016, 18:07

super

Avatar Nikusia84

12 grudnia 2015, 22:04

Fajne ^^

Avatar Anatolia
(Kinga)

11 listopada 2015, 09:36

Super!Lubię takie gry!Polecam grę Dwie siostry dwa style!Co do gry jeszcze to 5/5!

Avatar delfinfoka
(Julia)

3 lipca 2015, 10:15

nie lubie czarnej ten bielutki piesek był na serio śliczny

Avatar MartaMartaMarta_1
(MARTA)

23 października 2015, 13:54

@delfinfoka: ona jest ekstra! a tem pudel(moim zdaniem) był brzydki

Avatar ola1232
(niktważny)

15 września 2015, 17:58

Przeszłam całą :v

Avatar ElsaSparkl
(Daria)

31 grudnia 2014, 18:59

Hej, kto oprócz mnie przeszedł całą grę?

Avatar Martaloli
(Marta)

26 maja 2015, 16:43

@ElsaSparkl: Ja również ją całą przeszłam :)

Avatar camara
(zosia)

19 lutego 2015, 21:18

przeszłam calłość ze zlotem

Avatar Fluttershy1733
(Ola)

Edytowano - 10 lutego 2015, 14:48

Mi się udało przejśc całą xD Spx gra :)

Avatar klaudiatvdusia

6 grudnia 2014, 18:24

Tylko królik nie wyszedł diabłowi ;/

Avatar EmoLaska8759

29 listopada 2014, 23:28

ok xdd ; D

Avatar ClawdeenWolfie12

24 listopada 2014, 19:06

diabełek zrobił spx chomika;D

Avatar ClawdeenWolfie12

24 listopada 2014, 19:01

@KontoUsunięte: spokojnie to tylko gra

Avatar ClawdeenWolfie12

24 listopada 2014, 18:48

10/10 suuuper!!!!

Avatar liwcia123
(liwia)

1 października 2014, 20:45

żal !!!!!!!!

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 22 sierpnia 2014, 14:52

Super gra, wie ktoś jak się nazywają wszystkie gry z tej serii?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar kwiat100
(Emilia)

22 września 2014, 17:38

@Lamia_Marcelina: Wiem tylko chodziło mi o inne z tej serii :)

Avatar Lamia_Marcelina

22 września 2014, 18:06

@kwiat100: a chyba że.

Avatar Smardysmardy22

28 sierpnia 2014, 18:07

ale gupia gra buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Avatar spectra12
(Miefan)

27 stycznia 2014, 15:08

Diabeł robi najlepsze kreację zwierząt

Avatar
Konto usunięte

23 kwietnia 2014, 19:45

@spectra12: Nic nie rozumiem.Diabeł i kreację dla zwierząt,i że on je robi?może napisz dokładniej.

Avatar
Konto usunięte

23 kwietnia 2014, 19:42

Wiem ,że to gra ,ale wyobrażacie sobie ,że ktoś robi coś takiego waszemu zwierzakowi!To bardzo nie zdrowe dla małych dzieci!0/10
Ja tam mam w nosie żeby przejść,to jest chore!

Avatar XxXxXPaandaXxXxX

1 kwietnia 2014, 21:20

przeszłam gre xd

Avatar jul3010
(ZUZIA)

3 marca 2014, 15:53

@Violetta200415: jak wejdziesz na swój profil obok pisze zmiana awatara i jak ci wysk8czy naciskasz browse

Avatar Violetta200415
(Ami)

28 stycznia 2014, 10:45

przeszłam wszystkie na złote gwiazdki i zajęło mi to 30 min.:p

Avatar Violetta200415
(Ami)

28 stycznia 2014, 10:27

cześć jestem tu nowa a jak sie zmienia profilowe?

Avatar karolina8903

20 lipca 2012, 09:57

Super

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Ewusia11
(Ewelina)

30 grudnia 2013, 21:22

@sonia123: No tak

Avatar sonia123

31 grudnia 2013, 14:42

@Ewusia11: :D

Avatar Ewusia11
(Ewelina)

14 września 2013, 14:44

super 5/5

Avatar vexy3039

28 sierpnia 2013, 12:55

każde na złotą gwiazdkę

Avatar vexy3039

28 sierpnia 2013, 12:50

super przeszłam całą

Avatar moli123

28 sierpnia 2013, 10:14

do ulu

Avatar
Konto usunięte

5 sierpnia 2013, 11:40

HEHE -,-

Avatar Draculaura12
(Agata)

25 czerwca 2013, 13:24

fajna! ☺♥♥♥

Avatar Czekoladowa3
(Agnieszka)

27 maja 2013, 10:21

Exstra :D

Avatar Lalax3

26 marca 2013, 19:04

Extra gra ^.~

Avatar
Konto usunięte

19 lipca 2010, 15:10

bez sensu...
przeszłam wszystkie poziomy ze złotą gwiazdą mam wszystkie trofea ale nie mam odblokowanego tego ostatniego pucharu :(

Avatar Maja13
(Maja)

27 stycznia 2013, 18:16

bo odkryli ze jestes debilem

Avatar
Konto usunięte

21 lutego 2013, 18:14

@Maja13: Zaszpanowałaś na forum ;)
BRAWO!

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Salon dla pupili

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Salon dla  pupili
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Ubieranki":

Podgląd: Ubieranki

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj nową grę
Opis

Wcielasz się w rolę diabełka, który uwielbia fryzjerstwo. Twoim zadaniem jest przeszkadzanie aniołkowi w strzyżeniu domowych zwierzątek. Zobacz jakie szokujące fryzury można zrobić pupilom.

Sterowanie

Myszka, gdy anioł jest zajęty przytrzymaj lewy przycisk myszy na zwierzątku

Podobne ubieranki

W co grali inni w tym miesiącu