Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła?
Oceń:
4.62 (29)
wyświetleń: 62552

Komentarze (45)

Screeny (1)

Wtyczki

Udostępnij

Zgłoś problem

Dodaj komentarz

Dodaj screena/stylizację

Komentarze

Odśwież
Avatar martynka1106
(Mikinia)
20 czerwca, 15:56

Jjku rozpłakałam sie T0T

Avatar Napuchomozor
9 czerwca, 19:45

no w sensie, dobra gierka. Daje do zrozumienia że piesek kiedyś...umrze...

Avatar Gwiazdeczqa919
28 kwietnia, 21:56

kocham tą grę ♥♥♥
Gram w nią cały czas :P
Ale i tak na końcu umiera :C

Avatar Tytanka
5 kwietnia, 15:07

:'( łeeeeeeeee on umarł !

Avatar Sassy
(Izabela)
22 marca, 16:39

O nie umarł mi smutno mi

Avatar Sassy
(Izabela)
22 marca, 16:29

Wzruszyłam się :( on na końcu chyba umarł

Avatar nataleczka123X
9 marca, 15:28

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS!
jednak go nie straciłam hehehehe

Avatar Aniolkowa
(Andzia)
22 stycznia, 20:37

:<

Avatar karolka999
31 grudnia 2014, 15:16

mi też

Avatar wolf2
(oliwia)
Edytowano - 14 września 2014, 12:59

jak widze koniec to mi się normalnie płakać chce :((

Avatar clawdeen180
8 września 2014, 14:57

Kiedyś jak w to grałam, to się chciałam rozpłakać zawsze na końcu :(

Avatar Opal_MLP
Konto usunięte
23 sierpnia 2014, 16:38

To były dla mnie najbardziej wzruszające chwile w tym tygodniu :.)
*chlip chlip*

Avatar Koteczek199
23 sierpnia 2014, 14:00

Gdy byłam mała zawsze na końcu tej gry płakałam.

Avatar mordka2001
26 kwietnia 2014, 18:19

Ta gra jest taka wzruszająca, że za każdym razem płakać mi się chce...

Avatar miss_glamur
(Magdalena)
1 lipca 2014, 10:41

@mordka2001: Mi też ;( . A jak się stary zrobił ;( . I jeszcze te zdjęcia na końcu mam wrażenie, że to był mój pies ;( .

Avatar miss_glamur
(Magdalena)
1 lipca 2014, 10:43

@mordka2001: Jest jeszcze Pielęgnacja psa 2, nie wiem czy grałam, ale zagram :).www.ubieranki.jeja.pl/3521,pielegnacja-psa-2.html 

Avatar Jamniczka
Konto usunięte
18 czerwca 2011, 15:41

A mi się aż łezka w oku zakręciła jak się zrobił stary :(

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar martynakocon2546
(Martyna)
13 kwietnia 2014, 14:07

psy jusz tak mają starzeją się a potem umierają wcześniej mogą uciec

Avatar spectra12
(Rainbow)
Edytowano - 15 kwietnia 2014, 12:00

@Zwierzakowa: ja tak samo ale może zapadł w śpiączkę to choroba że ktoś zapada w długi sen (da się wyleczyć)

Avatar martynakocon2546
(Martyna)
13 kwietnia 2014, 13:55

pamiętam tą gre z dzieciństwa

Avatar Ewusia11
(Ewelina)
9 grudnia 2013, 19:58

Pamiętam to grę

Avatar Megumi
25 października 2013, 18:11

superowa ale dziwne jest to jak jest w toalecie

Avatar mzuza2004
Konto usunięte
16 czerwca 2013, 18:06

robie po kolei i nie zdechl :)

Avatar martyna391
(Martyna)
8 kwietnia 2013, 15:54

fajne ale też smutne
:(

Avatar Robecca
12 grudnia 2012, 14:13

Tyle lat straciłam go!!!

Avatar Toralei11786
15 października 2012, 12:07

Umarł mi!:((

Avatar Toralei11786
8 października 2012, 21:12

Szkoda mi go..:((

Avatar HatsuneMikuPL
(Julia)
13 sierpnia 2012, 13:09

fajna 4/5

Avatar LoliPopStart
(Sylwia)
28 maja 2012, 17:44

Może być

Avatar PaulaWoj
(Paulina)
23 maja 2012, 13:56

super gra

Avatar ladygaga15
(Zosia)
15 marca 2012, 16:58

Świetna! 100/100!

Avatar Leenka
6 stycznia 2012, 15:45

Superrrrr!!!!!!!!! 5/5 i do ulu!!!!

Avatar NiceAsia25
(Joanna)
3 sierpnia 2011, 20:37

Najlepsze są te zdjęcia na końcu :) Chciałabym mieć takiego pieska :) 5/5 i do ulu !

Avatar dorotka11156
(Dorota)
13 stycznia 2011, 18:02

Bardzo ładny piesek i w ogóle fajna gra.

Avatar olekinas
13 października 2010, 15:17

w 3 lvl-u jest taki słodki :) gierka 10/10 i do ulu

Avatar fionusia12
3 sierpnia 2010, 22:19

fajne przeszłam całe 5/5

Avatar deleted-84674
Konto usunięte
3 sierpnia 2010, 12:41

sie znaczy ..... do ULUBIONYCH xD

Avatar deleted-84674
Konto usunięte
28 czerwca 2010, 16:19

albo nie do ulu xD

Avatar deleted-84674
Konto usunięte
28 czerwca 2010, 16:14

fajne przeszlam cale 5/5 do ulu

Avatar TaNiOcHa
(Monka ;*)
7 maja 2010, 17:25

Super przeszłam całą 5/5 i do ulu...hehe i fajna jeszcze raz

Avatar Alexa005
(Aleksandra)
16 grudnia 2009, 19:20

fajne to jest

Avatar deleted-67548
Konto usunięte
15 grudnia 2009, 21:15

taki o

Możesz opublikować tę gry na swojej stronie www (np. blogu).
Odnośnik tekstowy:

Podgląd: Pielęgnacja psa

Odnośnik z miniaturką:

Podgląd:

Pielęgnacja psa
Bardzo dużo radości sprawi nam też taki link "Ubieranki":

Podgląd: Ubieranki

Pobierz potrzebną wtyczkę. Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję Flash Playera.

Przetestuj grę pod Firefoksem:

Firefox

Jeśli żadna z wymienionych czynności nie pomoże prosimy o zgłoszenie niedziałającej gry w zakładce zgłoś problem.

Ajax loader

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena